Og da sa jeg opp mitt mangeårige abonnement på Østlands-Posten!

Foto:

Av
DEL

LeserbrevPosten er jo i ferd med å nedlegge seg selv. Det er synd at Østlands-Posten ønsker å følge i deres fotspor med å nedlegge seg selv.  Altså avskaffe sine abonnenter.

Posten har bestemt at heromkring skal det settes opp felles postkassestativ. Greit, for jeg får aldri post allikevel.  Det jeg får, får jeg digitalt. -Som regel.

Jeg har alltid fått post og avis levert i postkassen rett utenfor døren slik at jeg bare har kunne stikke hånden ut og hente avisen uten å måtte kle på meg om morgenen.

I morges ingen avis i kassen.  Jeg ringer og klager og får opplyst at Østlands-Posten blir levert i felleskasser dersom det er satt opp felleskasser til post.  Jeg sa jeg ville ha levert avisen i kassen som før, men det sa damen fra Østlands-Posten at jeg ikke kunne få dersom det var satt opp felleskasser. For det var mer rasjonelt.

Enda mer rasjonelt for budet blir det dersom han ikke behøver å levere noen avis i det hele tatt.  Og det slipper han nå, for med så dårlig kundeservice ønsker ikke jeg lenger å abonnere på Østlands-Posten.  Hvis ikke Østlands-Posten lenger kan levere avisen på døren slik de har gjort i alle år, men forventer at jeg først skal kle på meg for å gå til postkassestativet, da kan det være det samme.

Takk for meg Østlands-Posten etter mange år.  Det var et hyggelig bekjentskap, men når dere har så dårlig kundeservice velger jeg å si takk for meg.

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags