Ellevill branding av Larvik

Artikkelen er over 9 år gammel

Elisabeth Holm og pensjonatet elle Villa dukker til stadighet opp i nasjonale medier. - Dette er viktig for Larvik sier elleville Holm.

DEL

Lokale nyheter – 5 kr for 5 uker

Det er hektisk aktivitet rundt et lite pensjonat, til enhver tid.

Midt i februar dukket månedsmagasinet «Det Gode Liv» opp. De ønsket å lage en sommerlig reportasje. Midt i februar.

Resultatet blir Elisabeth Holm og katten på hele forsiden, og seks sider inne i bladet.

- Dette er verdifullt. Ikke bare for elle Villa men også for Larvik. Hver gang jeg har pressefolk her, må jeg si så mye positivt om Larvik som mulig. Alle har jo hørt om Stavern, men Larvik har de ikke noe særlig forhold til.

Hun truer gjestene til å ta seg en tur ut i byen. At de kommer tilbake og ikke har opplevd så mye, synes hun er trist.

- Men det begynner å skje mer. Det blir en forandring på det også, mener optimisten.

Kanskje er det den sterke patriotismen og optimismen som smitter over på folk. I alle fall har hun fått god plass i det meste av nasjonal media.

Bladene «Henne», «Det Gode Liv», «Lev Landlig» og «KK» har alle vært på det lille pensjonatet. Og alle har fått servert Larvik.

Det samme har Dagbladet, VG og Aftenposten.

- Det har blitt mange sider med god branding for Larvik, sprudler hun.

I juli kommer «KK» med en mengde sider der nettopp elle Villa er hovedsaken.

- Her har de også besøkt «Det Gule Galleriet», Cafè Passagen» og «Nevlunghavn Gjestegiveri, forteller Holm.

Send tekst og bilder «

Fortell om ditt arrangement eller om et arrangement du har vært på. Hjelp oss å være over alt!

Artikkeltags