DU KAN HØRE DEN FERSKE PODKASTEN VED Å TRYKKE PÅ DENNE LENKA.

Å bruke Larvik som lokasjon i markedsføringssammenheng er ingen ny idé.

Dersom gjestene på Laurvig Bad skulle komme til å kjede seg – Larvik var jo også den gang en relativt liten og rolig by – så ble det presisert at det å kjede seg var en del av behandlingen, sier Aina Aske. Hun gjester Larvikspodden for å snakke om Doktorveien, og det leder oss til det byens gamle badeanstalt.

Dagens badehotell – eller SPA-hotell som det heter nå – bygger videre på det gamle badets historie: Kildegrotten er den samme, man tror fremdeles på vannets helsebringende evner, og det er fremdeles viktig at stedet er Larvik. Dette kan du høre Lasse Eriksen fortelle mer om. Han er fag- og utviklingsansvarlig ved Farris Bad.

Dette er den første episoden over mai måneds tema «kropp og sjel.»

I studio finner vi Kjetil Vold, og Geir-Atle Johnsen er ansvarlig for lyddesign. Produsent er Virvel AS