– Det var en helt fantastisk kveld
SPESIELT BESØK: Under kundekvelden hadde Lotta og Pers Garage besøk fra det norske suksessmerket Holzweiler. Her er Lotta med Karoline fra Holzweiler. Foto: PRIVAT
Onsdag kveld arrangerte Pers Garage en storslagen kundekveld i anledning butikkens to års-jubileum. – Det var en helt utrolig kveld, sier daglig leder, Lotta Larsen.
Onsdag kveld var over 80 spente kunder på plass i Pers Garage ved Lilletorvet i Larvik sentrum, for å nyte en kveld med mote, mingling og bobler.
– Det var en helt fantastisk kveld med god stemning hele kvelden. Det var faktisk helt magisk, sier daglig leder og medeier i Pers Garage i Jegersborggate, Lotta Larsen.
– Jeg har aldri opplevd en slik respons før
Under kundekvelden ble i overkant av 50 plagg for både herrer og damer vist fram under motevisningen. Som en inspirasjon til jul viste modellene fram trender som skinn, velur, blonder, store skjerf og store strikkegensere.
– Responsen fra kundene har vært veldig bra. Både tilbakemeldingene den kvelden, men også resten av uka. Jeg har aldri opplevd en slik respons før, og må bare takke og bukke for så fantastiske kunder, sier Larsen.
Les også: Avsluttet julaften med å stjele jakker for 200.000 kroner fra Pers Garage
BESØK FRA NORSK SUKSESSMERKE
Lotta og Pers Garage hadde også storslått besøk fra det norske merket Holzweiler, som har hatt stor suksess med sine skjerf.
– Grunnen til at vi har mulighet til å få besøk fra dem er at vi har gode samarbeidspartnere. Kundene våre fikk høre om hvordan deres suksessbedrift startet og informasjon om hvordan skjerfene deres blir laget. Det var utrolig bra, forteller en fornøyd daglig leder.
Per Støldal, som er deleier i Pers Garage i Larvik, og som har drevet Pers Garage i Sandefjord i 35 år, var også til stede onsdag for å takke kundene.
– Dette er hans konsept, så det var viktig for oss at Per var til stede. Det at han har drevet med merkevarer i 35 år er helt unikt i bransjen, forteller Larsen.
Les også: Tredje innbrudd i Pers Garage på ett år
– Det er viktig å gi kundene en opplevelse
I tillegg bidro Thea S. Thorsen med dans under motevisningen, noe som ble tatt svært godt imot blant publikummet. Lotta mener det er viktig å gi kundene slike opplevelser – særlig med tanke på dagens konkurranse med nettbutikker.
– Det handler om å stå på og forsøke å skille seg litt ut i dagens marked. Det er viktig å gi kundene en litt annerledes opplevelse, og dette ga absolutt mersmak, forteller Larsen.
Fortell om ditt arrangement eller om et arrangement du har vært på. Hjelp oss å være over alt!
Kommentarer til denne saken